.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
ناهید کرمی 
Bahar11076@ yahoo.com
      پسماندهای الکترونیک چالشی جدید در مدیریت پسماند(يادداشت)
ناهید کرمی Bahar11076@ yahoo.com (ادامه)
زيباكلام گفت: عارف قبل از اينكه مدعي اصلاحات بشود، بايد به اين سوال اساسی پاسخ بدهد كه در اين چهارسال چندبار نطق پيش از دستور داشته و در كدام يك از نطق‌هايش از مشكلات مردم سخن گفته است؟ در اين چند سال چندبار نطق پيش از دستور داشتی و در كدام نطق از مشكلات مردم سخن گفتی؟
زيباكلام گفت: عارف قبل از اينكه مدعي اصلاحات بشود، بايد به اين سوال اساسی پاسخ بدهد كه در اين چهارسال چندبار نطق پيش از دستور داشته و در كدام يك از نطق‌هايش از مشكلات مردم سخن گفته است؟(ادامه)
انتقاد تند عارف از رسانه ملی
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: به دلیل عملکرد بد برخی از مسئولین و نهادها اعتماد مردم به حاکمیت خدشه‌دار شده است. نمونه عینی آن عملکرد صدا وسیما است که با نگاهی جانبدارانه روز به روز از مردم فاصله می گیرد.(ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است... پاسداشت فرهنگ و تفكر دفاع مقدس(ديدگاه)
مهرماه در ايران اسلامي، مصادف با دو مناسبت بزرگ ملي است...(ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
                                                                             نگاهي به انتخابات شوراي اسلامي شهر نكا(يادداشت)
(ادامه)
علیرضا یونسی ويژگي هاي انسا ن هاي كريم و لئيم در قــرآن مجيد(يادداشت)
علیرضا یونسی(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
آغازگام سوم اصلاح طلبان
(ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
محمدكاظم انبارلويي موانع اقتصاد مقاومتي(ديدگاه)
محمدكاظم انبارلويي(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
تعداد كانديداي اصلاح‌طلبان چند نفر است؟
بررسي‌ها نشان مي‌دهد به‌رغم مظلوم‌نمايي اصلاح‌طلبان، حدود 603 نفر از كانديداهاي اختصاصي آنان تأييد شده است. همچنين از كل تأييدشدگان هزار و 922 نفر مستقل هستند كه به تعبير زيباكلام گرايش اكثر آنان اصلاح‌طلبي است، حال اگر 40 درصد مستقل‌ها نيز اصلاح‌طلب باشند، 768 نفر نيز بايد به عدد قبلي 603 نفر اضافه شود كه روي هم رفته اصلاح‌طلبان هزار و 371 كانديدا در صحنه انتخابات دارند. (ادامه)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند
من و ناطق، اموال نیستیم که مصادره شویم(خبر)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند (ادامه)
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ... هر تحريمی نقض برجام است/ از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ...(ادامه)
 سهیل جانی پور مردم داری، از حرف تا عمل(يادداشت)
سهیل جانی پور(ادامه)
رضایی: دوران تعامل يكطرفه به پايان رسيده است
(ادامه)
دیدار اطلاح‌طلبان با دو عضو شاخص شورای‌نگهبان
(ادامه)
خرازی:محاکمه احمدی​نژاد،حق ملت ایران است
(ادامه)
همه حواشیِ افطاریِ جنجالی رییس جمهور !
(ادامه)
آيت اله طبرسي: ارزش خدمات جمعيت هلال احمر با هيچ ادبياتي قابل توصيف نيست
چهارمين جلسه سومين دوره مجمع استاني جمعيت هلال احمر مازندران با حضور آيت اله طبرسي ،نماينده ولي فقيه در استان و هلال احمرمازندران، مهدي ولي پور مديرعامل جمعيت هلال احمر استان و اعضاي مجمع در محل سالن كنفرانس هلال احمر استان برگزارشد. (ادامه)
محسن هاشمی: نه چپم نه راست
او را بايد شبيه‌ترين فرد به پدرش در خانواده دانست؛ فرزندي كه نه‌تنها مانند پدر دغدغه توسعه پايدار ايران را دارد كه براي هر كاري از او مشورت مي‌گيرد.(ادامه)
عارف: در حادثه كوي ٧٨ كسی با من مشورت نكرد
در مورد كوي دانشگاه هيچ‌كس، نه رييس‌جمهور وقت، نه وزير علوم و نه وزير اطلاعات، هيچ مشورتي با من نكرد اما به‌شدت نگران بودم چرا كه احساس مي‌كردم كم كم دارد كار از دستمان در مي‌رود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.